• En
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ 
  • کد خبر : ۱۶۶۹۲۴
    /  2
پست بیشترین خدمات را در دوران كرونا انجام داده است
اداره کل پست استان خوزستان با برعهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان بیشترین حجم خدمات رسانی را در دوران کرونا داشته است.

پست بیشترین خدمات را در دوران کرونا انجام داده است

 

اداره کل پست استان خوزستان با برعهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان بیشترین حجم خدمات رسانی را در دوران کرونا داشته است.

به گزارش روابط عمومی پست استان خوزستان،با شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری های اجتماعی پست با پذیرفتن سختی کار و افزایش ترافیک کاری در شکستن زنجیره انتشار با برعهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان دولتی و خصوصی نقش بزرگی را ایفا کرد.

پست با ارائه خدمات نیابتی سازمانها و ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات و محمولات درب منازل از مراجعه مردم به سازمانها و ایجاد ازدحام و همچنین خروج شهروندان از منازل جهت خرید جلوگیری نموده است.

جابجایی روزانه دهها هزارخرید اینترنتی و امانت و مرسوله که از اقصی نقاط کشور به این اداره کل وارد و از آن خارج می شود نماینده کاهش همین تعداد تردد درون شهری و سفرهای برون شهری میباشد که کاهش این حجم از مراودات و جابجایی ها با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شرایط قرنطینه نمایان گر اهمیت فعالیت پست خوزستان در این ایام است.

این اقدام با بهره برداری از زیرساختهای ارتباطی از پیش طراحی و پیاده سازی شده صورت گرفته است که طراحی پروتکل های بهداشتی و رعایت آنها در کنار این امر توانسته است نقش پست را نه تنها در ارتباطات بلکه در چرخه اقتصادی و جلوگیری از رکود کسب و کارها و رونق اقتصادی در این ایام برجسته نماید.

شایان ذکر است تمامی این موارد و مصادیق خدمات رسانی با تلاش مضاعف کارکنان این اداره کل با توجه به افزایش ترافیک پستی و همچنین افزوده شدن مراحل ضدعفونی مرسولات میسر شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/10/25 09:35
    V5.5.5.0